Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:25:23+01:00
2 dni temu miałem:)
1 jak nazywała się miejscowość w której uczył się marcin
chodzi o szkołę elementarną
2.jak miał na imię kolega marcina
3.Jak nazywał się profesor który udzielał korepetycji marcinowi
4.jak nazywała się kobieta u której przebywał na stancji marcin
5.podaj nazwiska profesorów w szkoły gimnazjalnej Marcina
6.jak nazywała się sympatia marcina (pseudonim też może być)
7.co robił andrzej radek aby zarobić na życie
8.z jakiej rodziny pochodził andrzej radek

ad.1 w Owczarach
ad2.Andrzej Radek
ad3.Prof.Majewski
ad4.Pani Przepiórkowska "Przepiórzyca"
ad5.Prof.Szetter, Prof.Kostriulew, inspektor Zabielskij
ad.6Anna Stogowska (biruta)
ad7.Andrzej udzielał korepetycji swiom kolegom
ad8.Andrzej pochodził z biednej rodziny.
5 4 5
2010-03-12T16:29:03+01:00
Nom mialem...
1 Gdzie uczył się M.Borowicz?
2 Z kąd pochodził Marcin Borowicz?
3 Gdzie spotykali się chłopcy? Na górce u...
4 Jak nazywal się autor lektury ?
5 Wymień co najmniej 3 nauczycieli.
2 3 2