Siema. mam do opisania bohatera jakiegoś i nie wiem co wybrać: Shreka czy Sida(Epoka Lodowcowa).? Szukałam necie informacji na temat tych BoHATERÓW, proszę o wybranie jednego i opisanie mi kilku informacji do charakterystyki ja sobie z tych informacji sama napisze.. z góry dzięki..=***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:35:40+01:00
Shreka moge ci trochę opisąc :)
napisz ze jest zielony. ma dziwne ukształtowanie ciała...
no ze nie jest kulturany. heh
ma śmiesnzy harakter.
jest wesoły i denerwuje go osiołek heh..
nie wiem co jeszcze..
nie wiem czego konkretnie potzrbujesz:)
2010-03-12T16:43:21+01:00
A ja moge opisać Sida.:] Napisz,że ma duże oczy , przyjaźni sie z mamutem i tygrysem szablozębnym,jest niski i ma duży brzuch,ma wystające zeby , jest leniwcem i ma długie , ostre pazury.:] No to tyle.
1 1 1