Odpowiedzi

2010-03-12T16:29:57+01:00
V=4m x 5m x 3m=60 m³
60m³=60000dm³
60000dm³÷2=30000dm³
30000dm³÷24=1250h
odp. W tym pomieszczeniu tlenu dla 24 osób starczy na 1250 godzin.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:31:55+01:00

Należy obliczyć objętość klasy z zamiana metrów na dm, gdyż dane jest,ze 1 osoba zużywa 2dm³/h:
4m=40dm
5m=50dm
3m=30dm

V=40dm*50dm*30dm=60000dm³
w klasie jest 60000dm³ tlenu
1 osoba=2dm³/h
24 osoby = 48dm³/h

60 000dm³:48dm³/h=1250h
1 5 1