1. Składnik kości i zębów. (6 liter)
2. Pierwiastek, który ma duży wpływ na Twój wzrost. (3 liter)
3. Jego niedobór powoduje próchnicę zębów. ( 5 liter)
4. Pierwiastek umożliwiający transport tlenu. ( 6 liter)
5. Produkt zawierający dużo wapnia. (5 liter)
6. Jeden ze skutków niedoboru magnezu. (7 liter)
7. Związki organiczne występujące w dużych ilościach w warzywach i owocach. (8 liter)
8. Pierwiastek wpływający na przemianę cukrów i witaminy C. (6 LITER)
9. Grupa morskich zwierząt, których mięso zawiera dużo jodu. (4 liter)
10. Choroba spowodowana brakiem żelaza. (6 liter)
11. Pierwiastki występujące w organizmie w bardzo małych ilościach. (13 liter)
12. Brak jodu powoduje choroby układu ... (9 liter)
13. Napój zawierający m.in. fluor. (7 liter)


Proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:02:56+02:00
1.fosfor
2.jod
3.flour
4.żelazo
5.mleko
6.migrena
7.witaminy
8.magnez
9.ryby
10.anemia
11.mikroelementy
12.nerwowego
14.herbata

Hasło:Sole mineralne-są to substancje budulcowe i regulujące.

Pozdrawiam:)))
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T17:03:00+02:00
2009-10-24T17:08:16+02:00
1.magnes
2.jod
3.fluor
4.żelazo
5.mleko
6.nerwica
7.witaminy
8.-
9.ryby
10.anemia
11.mikroelementy
12.-
13.herbata