Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:37:50+01:00
Musisz zaznaczyc obrazek nacisnac na niego prawym przyciskiem myszy potem na zakladke kolejnosc a potem na przesun na spod xD i to wszystko xD
pozdro xD
1 5 1
2010-03-12T16:38:41+01:00
By obraz był za napisem musisz nacisnąć prawy przycisk myzsy i nacisnąć przesuń na spód.
2010-03-12T16:59:08+01:00
Witam,

1. Naciśnij prawy przycisk myszy,
2. Następnie kliknij lewym przyciskiem myszy przesuń na spód.

Liczę na to, że moje rozwiązanie będzie najlepsze...


Pozdrawiam serdecznie,