Połącz teriny z ich wyjaśnieniami :
a)sesarz,
b)romanizacja,
c)pax romana,
d)August,
e)Wał Hadriana,

1. rzymskie umocnienia w brytanii,
2.pokój obowiązujący na ziemiach opanowanych przez Rzymian,
3.proces przejmowania przez ludy podbite kultury rzymskiej,
4.władca panujący w cesarstwie,
5.przydomek nadany oktawianowi,


Jak ktoś z was ma ćwiczenie z historii pt. śladami przeszłości, to jak możecie to podajcie mi jeszcze odpowiedzi do zadań : 1/66 i 4/67.
z góry dziękuję ! pozdrawiam :)

3

Odpowiedzi

2010-03-12T16:39:01+01:00
2010-03-12T16:39:22+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:39:44+01:00