Odpowiedzi

2010-03-12T16:39:26+01:00
2010-03-12T16:44:53+01:00
(a²*3):9=a²:3
dzieje się tak ponieważ 3 skraca się z 9
jeśli 3 podzil podzielimy na 3 to zastaje 1 a 1*a² nie ma sensu pisać dlatego zapisujemy a² bez niczego, następnie skracamy 9 przez 3 i zostaje nam 3
w ten sposób to powstało
liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:47:12+01:00
H² = a² - 3a²/9
H² = a² - a²/3
H² = 3a²/3 - a²/3
H² = 3(a²/3) - 1(a²/3)
H² = 2(a²/3)
H² = 2a² / 3

juz bardziej sie nie da tego rozpisac ;P