Mam do Was sprawę. Nie wiem gdzie jest moja legitymacja szkolna i muszę mieć koniecznie nową, bo jest mi potrzebna do sprawdzianu szóstoklasisty. Pani w sekretariacie kazała mi napisać PODANIE o wydanie duplikatu legitymacji!
No a ja nie jestem najlepsza z polaka ; /

Proszę Was o jak najszybsze rozwiązania!
Potrzebuje tego do 15.03.2010r ; /

Tylko błagam nie z internetu! Tam nie ma nic sensownego ; /

Z góry dziękuję ;))

3

Odpowiedzi

2010-03-12T16:49:41+01:00
Zwracam się uprzejmie z prośbą o wyrobienie duplikatu legitymacji szkolnej.
Ów legitymację zagubiłam.Muszę wyrobić nową , ponieważ jest mi niezwłocznie potrzebana do tego, aby przystąpić do egzaminu szóstoklasisty.
Dziękuję za rozpatrzenie mojego podania.

i podpisz się.
1 5 1
2010-03-12T16:51:08+01:00
12.03.2010r.
Kraków
PODANIE
Zwracam się z uprzejma prośbą o wydanie mi duplikatu legitymacji szkolnej, ponieważ pierwszy duplikat zgubiłam.

Z poważaniem
.................

PS. Ale tak prawdę mówiąc to pierwsze słyszę żeby ktoś chciał podanie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:53:47+01:00
( w lewym górnym rogu )
Twoje imie i nazwisko, miejscowosc i zamieszkanie
( w prawym górnym rogu )
Twoje misato, dnia (data)
Pod tym : jeżeli masz napisać do sekretariatu to : Sekretariat Szkoły Podstawowej nr...............- ty dokoncz bo ja nie wiem jaka szkoła ;)


(akapit) Zwaracm się z uprzejmą prośbą o wydanie duplikatu moejej legitymacji szkolnej.
(akapit) Prośbę swą motywuję tym, że zbliża się ważny test szóstoklasisty, a ja nie posiadam tego dokumentu. Jest on bardzo ważny przy tym sprawdzianie.
(akapit) Uprzejmię proszę o pozytywne rozpatrzrenie mojego podania.
( pod tym) Z poważaniem : Twoje imię i nazwisko


Proszę o najj :)
4 5 4