Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T16:49:14+01:00
Tak. to powinno być na 100%. tak samo jak wykresy zdań, robiór zdanaia na części mowy i częsi zdania.
2010-03-12T16:51:01+01:00
Witam ;)
Ja osobiście musiałam to zorbić na kartkówce i w tych kropkach napisać co jest charakterystyczne, (np. i,albo,lub,lecz...) aby podpisać te zdania, które babka podała :)
więc proponuje sie tego nauczyć :)
Pozdrawiam
2010-03-12T16:51:50+01:00
Jeśli jest to kartkówka niezapowiedziana i 3 lekcje wstecz to nie sądzę.A jeśli jest to zapowiedziana to tak.
RADZE CI SIĘ TEGO NAUCZYĆ BO TO SĄ PODSTAWY A POTEM BĘDZIESZ MIAŁA TO Z GŁOWY!:DD