Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T17:32:10+01:00
Rajstopy na nogi włóż
by nie marznąć,no i już

Kto o swoje nogi dba
dobrych rajstop używa.

Rolki papieru na półkę włóż
będą w łazience potrzebne już.

5rolek papieru to mało
jeszcze 5 by się przydało

Mop do pracy-ja na kawę

Czyste zęby każdy ma
gdy dobrej pasty używa.

kto o swoje zęby dba
myje pastą je co dnia.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:35:36+01:00
Noś rajstopy kolorowe, bo to modne i i też zdrowe...
miej rajstopy na kolanach bo to modne i wypada...
rajstopy zawsze najlepsze bo jest ci ciepło na polnym wietrze...

rolki lepsze od dyskorolki...
jeździj szybko i wzorowo wtedy będzie ci hardcorowo...
cztery kółka co sie kręcą zawsze będą moją gierką...

zawsze czysto!! mop czyni cuda!!
załamujesz sie??!! niegdy nie miej brudnej podłogi zawsze mop cie postawi na nogi!!
dzięki mopu możesz być specjalistą od sprzątania!!

zawsze miej ząbki czyste i lśniące!!
dzięki paście do zębów możesz jeść słodycze!!
pasta do zębów jest jednym z najbardziej przydatnych rzeczy w dzidzinie piękności...
2 1 2