Odpowiedzi

2010-03-12T17:04:58+01:00
-łopata

: Dzisiaj za jedyne 15 zł można kupic jedyną i niepowtarzalną łopatę marki(..)tylko u nas .


-miotła

: Jutro o godzinie 14:00 będzie można kupic w sklepie ogrodniczym miotłe bardzo tanio .Warto przyjśc.

-szpilki
:Bardzo tanie szpilki napewno się przydadzą za jedynę 5 zł.


-agrafka
:Właśnie w tej chwili w sklepie są bardzo tanie agrafki za jedyne 13 zł .Prosimy o przyjście.

proszę ;**
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:08:03+01:00
Drodzy państwo ! Firma "Adodo" ma do zaoferowania nowoczesną łopatę.Nadaje się ona do prac ogrodowych ale nie tylko.Jedynie za 19,99 zł.!!! to na prawdę wspaniała oferta,której nie znajdą państwo w innych firmach!

Miotła modelu "Wortesz" to wspaniale sprzątające i poręczne urządzenie!Jedynie za 15.73 zł ! zapraszamy !!

Szpilki " super stars" to cudowne szpilki ! Oferta jest bardzo atrakcyjna ! Wszystkim się przydadzą , do każdej pracy!


najlepsze agrafki w całym kraju ! tylko u nas taka oferta ! zapraszamy!
2010-03-12T17:09:47+01:00
Ona kopie,kopie,
kopie tak, tak
kopie,więc powinieneś ją kupić

chciałąm państwa zachęcić do kupienia miotły
ma ona włosy z wielbłąda,wię się nie rozleci.

szpilki są ostre ,
szpilki są srebne,
i pomagają bardzo w krawiectwie,
ja je mam a ty??

agrafka spina ,
agrafka błyszczy,
musisz ją mieć ,
musisz ją mieć



niewiem czy może być xD



1 1 1