Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:26:53+01:00
1.c
2.
a) równikowy
b) 0,6 stopni celciusza
c) zimniej
d) wzrostu
3.Od góry 27.5 s.Celciusza: 3.5 s.C; 32.4 s.C.
4)bryza nocna(lądowa)
5.
A)pierzaste
b)kłębiasto-deszczowe
c)warstwowe
d) kłębiaste
6.
a)zwrotnikowy
b)równikowy
c) okołobiegunowy
d) podzwrotnikowy
7.b
8.c
9.
a) międzywyspowe
b) międzykontynentalne


liczę na naj ;]
2010-03-12T17:32:20+01:00
1.c
2a) równikowy
b) 0,6 stopni celciusza
c) zimniej
d) wzrostu
3.Moskwa-21,58C
Lagos-3,5C
Amundsen-Scott-32,4C
4)bryza nocna(lądowa)
5A)pierzaste
b)kłębiasto-deszczowe
c)warstwowe
d) kłębiaste
6a)zwrotnikowy
b)równikowy
c) okołobiegunowy
d) podzwrotnikowy
7.b
8.c
9a) międzywyspowe
b) międzykontynentalne