1.,,Jest człowiekiem pracowitym jak pszczoła, a jego praca służy innym". Opisz taką osobę, opowiedz o jej działaniach i wyjaśnij, dlaczego zasługuje na szacunek.

Ta osoba ma być w miare ,,wiarygodna" chodzi o to żeby ją opisać, może być zmyślona, lub prawdziwa. tak na ok. pół kartki A5(zeszytu).

2

Odpowiedzi

2010-03-12T17:26:18+01:00
Taką osobą jest moja mama. Pracuje codziennie tak dużo,
że wieczorem nie ma już siły. W domu to ona gotuje
obiady, zmywa naczynia, sprząta. Znajduje na wszystko
czas. Nigdy nie narzeka, zawsze jest wesoła i chętna do
pomocy innym. Czasami, gdy nie mam nauki, staram się
jej pomóc.
Podziwiam moją mamę za to, że jest taka uczciwa
i pracowita. Cała rodzina ją kocha i szanuje. W przyszłości
chciałabym być taka jak ona.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:43:03+01:00
Często spotykamy ludzi wesołych,miłych, wydających się żyć ze wszystkimi w przyjażni, powierzamy im swoje sekrety, którę niedługo potem są wszystkim znane. Zadajemy sobie pytania:,,Czy na świecie nie ma ludzi godnych zaufania?'' Otuż są i ja właśnie nie dawno taką poznałam.
Nie jest ona jakoś szczególnie przebojowa. Nie przyciąga do siebie ludzi swym wybitnie modnym ubiorem. Jeśli jej się coś nie podoba, nie siedzi w kącie, jak szara myszka, ale mówi co myśli- jest poprostu szczera. Dzięki takiej postawie uniknęła masy niedomówień i uratowała wiele osób przed przykrościami ze strony innych. Osoba, o której mowa dostaje dobre oceny, a jeśli ktoś ma problemy z nauką to z chęcią mu pomaga.
Takich osób jest o wiele więcej, tylko trzeba je poprostu znalezc.
2 5 2