Odpowiedzi

2010-03-12T17:36:48+01:00
Ruszyła rzeka.
Kra pod mostkiem się piętrzy.
Nocą zabiera kłatkę Prut.
Patrzą świerki z wysoka-pęka lód:
Tyle nieba wiosennego,tyle wód!
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ibex
  • Początkujący
2010-03-12T17:37:51+01:00
Pierwsze Kwiaty

Na łące zakwitły pierwsze kwiaty

krokusy, przebiśniegi i pierwiosnek żółty.

Dzieci ich zrywać nie mogą,

bo są pod ścisłą ochroną
Wiosna

Wiosna to piękna dziewczyna

w marcu przychodzić zaczyna.

Śpiewają ptaki, kwitną kwiaty,

bo stopniał śnieg lodowaty

Bocian

Bocian mówi kle, kle

Kto wie, czego on chce?

Po mokrej łące chodzi,

żab szukając w wodzie brodzi.

Jaskółka

Przyleć z wiosną jaskółko,

czekamy na ciebie.

Przyleciał już bocian i szpak,

a ciebie wciąż nie widzę na niebie.

1 5 1