Odpowiedzi

2010-03-12T17:12:13+01:00
Wydaje mi się że musisz pisać sprawdzian jesze raz gdyż ściągałaś!


Ja też tak miałam z polskiego
;[
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:48:55+01:00
To wszystko zależy od nauczyciela. Po pierwsze zamiast ozukiwać powinieneś się nauczyć. Tak więc najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś pisał ten sprawdzian od nowa. Jako tako to takich praw nie masz chyba, że są one w statucie szkoły ale nie sądzę.