Odpowiedzi

2010-03-12T17:16:46+01:00
W słowach tych chodzi o to, że chociaż wszystko by się w życiu zmieniło to i tak będzie kochał Boga.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:17:11+01:00
Moim zdanie słowa te oznaczają, że chociaż coś nam nie wyjdzie tak jak byśmy chcieli to i tak nigdy się nie poddamy. Za wszelką cenę dążymy do osiągnięcia celu.

mam nadzieję, że praca się spodoba, jeżeli nie to proszę pisać, poprawię jeżeli będzie taka potrzeba - pozdrawiam
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T18:10:07+01:00
Moim zdaniem słowa Stanisława Kostki znaczą ,ze choć czas, życie leci otocznie sie zminia to to wszystko bedzie dalej głoszone rozpowszechniane z pokolenia na pokolenie.
1 1 1