Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:17:48+01:00
Windows XP

Start--->Wszystkie programy--->Akcesoria----> Narzędzia Systemowe---->Defragmentator Dysków

W defragmentatorze klikasz dysk który chcesz zdefragmentować i klikasz Defragmentuj

Liczę na najlepszą
2010-03-12T17:18:59+01:00
Wcodisz w start ustawienia panel sterowania narzędzia administracyjne zarządzanie komputerem na lewym pasku defragmentator dysków i wybierasz dysk
2010-03-12T17:19:19+01:00
Naciskasz prawym klawiszem myszy na jakikolwiek dysk i wybierasz zakładkę Narzędzia/Defragmętuj i wybierasz Dysk który chcesz zdefragmętować ! ;D