Odpowiedzi

2010-03-12T19:54:52+01:00
Myśle że tym psem jest główny bohater filmu pt.: Chichuacha w Beveryhils(czy jak to sie pisze). (Znajdx na necie jak sie nazywa bo nie wiem xd) Ponieważ on jest szalony, i skłonny do zabawy. Jest tez optimistą i wesoło oraz z przymróżeniem ka patrzy na świat. No i... żadna dziewczyna go nie chce xD. (W moim przypadku jest całkiem na odwrót, w ogóle to raczej chłopak a ie dziewczyna, ale w filmie są laski.)


Proszę i nie dziwie się jeśli ci sie ie spodoba, nie umiałam nic wymyślic.

;PPPPPPPPPPPPPPP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T19:55:21+01:00
Możesz napisać o tym ,że twoim najlepszym przyjacielem psem mógłby zostać pies Lampo z lektury "O psie ,który jeździł koleją",ponieważ był bardzo,dzielny ,mądry i sprytny,wykazał się wielką odwagą ratując małą dziewczynkę i poświęcając za nią życie .

Możesz też poszukać innych informacji na temat tej książki ;)

Mam nadzieję ,że pomogłam .