Czy jeśli podłożyłam nauczycielowi odpowiedzi ze sprawdzianu i ktoś mnie podkapował to muszę pisać go powtórnie .
Nauczyciel mnie nie przyłapał !
Mam pisać czy mam jakieś prawa żeby nie pisać ?
Ale ja nie ściągałam tylko dziewczyny mnie podkapowały !
I co zrobić ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:36:56+01:00
Obawiam się że nie masz prawa nie pisać. Nauczyciel zawsze może chcieć żebyś napisała jeszcze raz bo nie jest pewny co Twojej wiedzy. Radzę sie przyłożyć bo mogą być jaja, zesztą jeśli się nauczysz to udowodnisz tylko że Twoje koleżanki nie mówiły prawdy - radze się trzymać tej wersji.
2010-03-12T17:38:31+01:00
Z tego co mi wiadomo to jeżeli nauczyciel cię nie przyłapał to nie musisz pisać powtórnie.