Odpowiedzi

2009-10-24T17:18:11+02:00
V= abc= 25m*15m*2m= 750m³
750m³=750000dm³= 750000l

750000l : 5= 150000l

150000l * 4=600000l

teraz jest dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:19:04+02:00
Jeżeli przyjmiemy,że wysokość basenu=2m to ⅘ wysokosci=⅘×2m=8/5m V-a×b×c=25m×15m×8/5m=600m³ teraz dalej 1litr=1dm³ 1m³=1000dm³ a 600m³=600×1000dm³=600000dm³= tyle litrów
2009-10-24T17:21:15+02:00
25m x 15m x 2 m =750m³
750m³:5= 150m³
150m³ x 4 = 600m³
1m ³ - 1000l
600 x 1000 = 600.000 litrów