Uporządkuj podane nazwy cześci serca i naczyń krwionośnych tak aby ich kolejność odzwierciedlała krążenie krwi w obiegu płucnym ... rozpocznij od prawej komory serca

prawa komora serca ,lewa komora serca ,lewy przedsionek ,żyła płucna ,prawy przedsionek ,tętnica płucna ..
dzięki!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:39:48+01:00
Prawa komora serca, tętnica płucna, żyła płucna, lewy przedsionek

prawy przedsionek i lewa komora serca nie należą do obiegu płucnego więc nie wiem skąd tu się wzięły....
2010-03-12T17:42:12+01:00
Prawa komora, Tetnica plucna, PLUCA, zyla plucna, lewy przedsionek, lewa komora,
2010-03-12T17:47:57+01:00
Prawa komora, tętnica płucna, tętnica płucna, płuca, żyła płucna, lewy przedsionek,