Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:44:25+01:00
Czyż nieprawdą jest
żę dwie zapałki dają większy płomień
z ludźmi jest tak samo
więc zasługują na miano-
dwóch zapałek
niepokornych
tlących się leciutko razem
ale jakże wolnych
bez granic zakazu
świadomi swoich uczuć
przemijania czasu
w końcu zapałki się wypalą
niepokorni zostaną
na zawsze w swej miłości i sile
jakby mieli trwać wiecznie
zasługują na miano niepokornych bezsprzecznie




może być?
1 5 1
2010-03-12T17:44:54+01:00
< nie gotowiec, moje autorstwo, napisane specjalnie na potrzeby tego zadania:)>

"Miłość"
Miłość. Tyle się o niej słyszy.
Lecz co to?
To pełnia szczęścia i goryczy.
Ale po co?
By życie człowieka pełne było,
by zrozumiał szczęścia gest.
By mu się lepiej żyło.
By kochał, i mógł kochać też.

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam ;)