1.Jak brzmi tytuł pierwszego filmu zrealizowanego całkowicie przy użyciu komputera.?
2.Dlaczego an początku XX w.Hollywood stało się centrum amerykańskiej kinematografii?
3.Jaki tytuł nosił pierwszy film dźwiękowy?
4. Kiedy powstał pierwszy pełnometrażowy film w kolorze?
Dzięki ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:44:54+01:00
1. Toy Story - 1996r.
2. Jedną z przyczyn dla których na początku XX wieku twórcy filmowi zaczęli przybywać do Hollywood były sprzyjające warunki pogodowe. Duża liczba słonecznych dni umożliwiała kręcenie przez cały rok.
3. Spiewak jazzbandu - 1927r.
4. W 1935r, był to film "Becky Sharp"

Mam nadzieję, że pomogłam;D
5 5 5
2010-03-12T17:57:37+01:00
1. Z tego co wiem to prawdopodobnie "Toy Story" 1995r.
2. Nie wiem :D
3. "Śpiewak Jazzbandu" dokładnie 6 października 1927 r.
4. Szukałam wszędzie .. tzn w necie .. nie mogę znaleźć ..

Ale chciałam pomóc ^^
Pozdrawiam :D
5 2 5