Odpowiedzi

2010-03-12T17:42:22+01:00
*życie z niewielką ilością grzechów
*jest to nasz obowiązek
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ynka
  • Początkujący
2010-03-12T17:42:54+01:00
Przystepownie do komuni św. pogłębia naszą wiarę, sprawia, że Jezus staje się jakąs naszą częścią, dzięki czemu stajemy się lepszym chrześcijaniem.
2010-03-12T17:44:36+01:00
Bóg nas kocha a my go. wiec kazdy czlowiek powinien wyrazac milosc m.in. w przystepowaniu do komunii sw.
1 1 1