Napisz ciąg dalszy ''cudownej podróży'' a fragment książki kończy się tak:
-wybij sobie z głowy
ucieczkę!-wołał -słyszysz?
Ale w tej samej chwili gąsior pojął,jakim sposobem wzbić się ma w górę. W zapale nie zwrócił uwagi na chłopca i uniósł go z sobą.
BŁAGAM NAPISZCIE MI CHOCIAŻ MIN. 9-10 ZDAŃ PLIISSS
TREŚĆ SAMI WYMYŚLIJCIE

2

Odpowiedzi

2010-03-12T20:03:58+01:00
Gdy lecieli razem z innymi dzikimi gesiami ,chlopiec niemalby spadl ,kiedy gasior znizyl sie i znowu polecial w gore.Chlopiec byl bardzo wystraszony ,gdyz pierwszy raz lecial. Lecieli na polnoc.
Gdy dolecieli nad Morze to byl kres ich podrozy a chlopiec byl szczesliwy poniewaz nigdy wczesniej nie widzial Morza.
62 3 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:17:45+01:00
-wybij sobie z głowy
ucieczkę!-wołał -słyszysz?
Ale w tej samej chwili gąsior pojął,jakim sposobem wzbić się ma w górę. W zapale nie zwrócił uwagi na chłopca i uniósł go z sobą.
-więc chciałeś mnie tylko wykorzystać?
-nie do końca odpowiedział gąsior,nadal cie lubię i zostaniesz moim najlepszym przyjacielem!! ale ptaki takie jak ja muszą żyć na wolności sami nie potrzebują pomocy przepraszam!!!
Jednak chłopiec nie usłyszał słowa PRZEPRASZAM i doznał urazy do pomagania innym myśląc że nie pomagając nikt już go nie wykorzysta jednak mylił się!!
-dzięki temu ze nie chciał nikomu pomagać stracił przyjaciół i najbliższe mu osoby!!gdy doszło to do niego zaczął sobie wszystko wygarniać!!
-to wszystko przez tego gąsiora

aż tu znienacka gąsior podleciał i zapytał
-na pewno prze zemnie ?a może popatrz na to z innej strony!!i odleciał..
-poczekaj!poczekaj!proszę

Lecz tak naprawdę jego najlepszy przyjaciel już nic nie słyszał..

Chłopiec obudził się ze snu,przemyślał jednak do dziś nie wie o co chodziło gąsiorowi,nie wie dlaczego go zostawił wie tylko że był jego najlepszym przyjacielem..Koniec:)

57 4 57