Odpowiedzi

2010-03-12T17:43:07+01:00
Jest. Mamy ją. Królową Śniegu.
Z Kasiny śniegowy sunie poznawać i zdobywać
Gdy Orła skrzydła zmęczone zawiodły
Jej płozy jak strzały gwiazdy tras wyprzedzały
By każdej barwy kruszec pewnie na szyi zawisnął
Z ziemi, której śniegu i złota poskąpiono
Wyszła Królowa bez salw i bez fanfar
Z Kasiny na mistrzowskie trasy
I błyszczy w śniegach świata bielą z czerwienią.
Królowa nart
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:49:26+01:00
Bylo cicho,slabo pusto
Nasze myśli sięgały już dna..
Nagle coś błysnęło!
raz i dwa ,Justyna po zwycięstwo gna..
Mila,skromna ,sympatyczna w sporcie zawsze dynamiczna
Czy to dzień czy to noc Justyna da z siebie całą moc !
Lubi śnieg...zimę,narty ,a sport jest dla niej wszystkiego warty !
Gdy Justyna na nartach brnie ,nie jeden rywal przy niej "ginie"
!! Proszę o najlepszą ^^staralam się rymować :D
5 5 5