Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-03-12T17:44:16+01:00
-położenie geograficzne
-cyrkulacje powietrza (krążenie pasatów)
-prądy morskie
-ukształtowanie powierzchni
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:44:24+01:00
Na klimat Afryki wpływa strefa klimatyczna w której znajduje się Afryka, także położenie słońca, gdyż Afrykę przecina równik.

5 2 5
2010-03-12T17:46:13+01:00
- położenie Afryki w niskich szerokościach geograficznych
- cyrkulacja powietrza
- duża zwartość kontynentu
- wysokość n.p.m
- przebiegi i termika prądów morskich i afrykańskich wybrzeży
7 4 7