Odpowiedzi

2010-03-12T17:47:36+01:00
Woda w życi człowieka pełni wielką rolę:
-gasi pragnienie
-dzięki niej mozemy zachować higienę(myć się, robić pranie, myć naczynia, sprzątać)
-wodę wykorzystujemy do celów rozrywkowych(możemy: pływać,bawić sie w wodzie)
-dzięki niej istnieje fałna i flora na całym swiecie
60 3 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:55:24+01:00
Woda jest ważna w życiu człowieka tak jak powietrze .bez wody nie byłoby życia .codziennie powinno się pić 1,5 l wody.człowiek jest zbudowany z 80% wody.może to dziwnie zabrzmi ale dzięki wodzie mamy co jeść ,bo jest dostarczana roślinom i dzięki niej drzewa i krzewy wydają owoce. człowiek może wytrzymać bez wody najdłużej 7,6 dni.niedostarczanie wody organizmowi powoduje odwodnienie a nawet śmierć.woda jest także ważnym składnikiem podczas odchudzania,wtedy zalecane jest częste picie wody.pijąc regularnie wodę oczyszczamy nasz organizm z toksyn ,a dzięki temu sprawiamy że mamy lepsze samopoczucie .tak jak już pisałam niepicie wody powoduje odwodnienie ,ale także nie wiedząc i nie zdając sobie sprawy możemy mieć częste b€le głowy.w takim wypadku należy wypić szklankę wody.
59 3 59