Odpowiedzi

2009-10-24T17:18:54+02:00
Rodosc,zaduma,skupienie,ciekawosc,zachwyt
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T17:28:41+02:00
Mape myśli Ci nie narysuję , bo nie mam podłączonego skanera , ale hmm
teatr kojarzy mi się ze : sztuką , aktorami , widownią , ciszą , spektaklami , widowiskiem teatralnym , choreografią , muzyką...
a uczucia : teatr zawsze kojarzony był z bogactwem , był miejscem do którego chodzi najzamożniejsi i inteligentni , a więc kiedy miałam okazję być w tym miejscu to czułam się tam trochę magicznie . Oprawa dzwiękowa , ruch sceniczny - niby detale , ale mają na celu poruszenie ludzkiego serca i duszy... Teatr to rodzaj sztuki, która odwołuje się niemal do wszystkich zmysłów człowieka. Łączy obraz z dźwiękiem, ukazuje bezruch lub ruch. Czasem nawet może odwołać się do zmysłu węchu lub dotyku , to jak inny wymiar . Lepszy świat .
4 3 4