Odpowiedzi

2010-03-12T17:57:21+01:00
Wiersz mojego autorstwa, nie z neta. Napisany na potrzeby tego zadania. ;)
"Potęga JPII"
Jan Paweł II <drugi>
Papież Polakiem,
To nim Polska się chlubi.
Był w końcu naszym rodakiem.
Że święty wszyscy to wiedzą,
Że cudów w życiu dokonał.
Kim był wszyscy Ci powiedzą.
Niejednego do siebie przekonał.
Odszedł zostawiając potęgę,
zostawił myśli, idee,
Przed Bogiem złożył przysięgę.
To człowiek jakich niewiele.
Pozdrawiam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:03:59+01:00
Jan Paweł II to wielki człowiek,
By pomagać ludziom nie zmrużył swych powiek.
Jan Paweł II nawet strzelającemu przebaczył,
Dobro i zło zawsze zobaczył.
Dzieci Boże równo traktował,
Nad każdym człowiekiem się ulitował.
W życiu przeszedł nie łatwą drogę,
ale zawsze mówił "Ja Ci Pomogę".
Gdy przyszło mu odejść z tego świata,
Płakałam ja, mama, babcia i tata.
Mimo, że osobiście go nie znałam,
Była to osoba którą bardzo kochałam.

;)
2 5 2