Jeżeli jestes w klasie 5 i masz książkę słowa na start to mi pomożesz. str 156
zad 1,2,3,4, i 5
Wyjaśnij pochodzenie słowa REKLAMA

W jaki sposób reklama oddziałuje na ludzi ?

Skąd twórcy reklam czerpią pomysły

Autor tekstu twierdzi,że reklama jest wszechobecna. Wymień miejsca, w których możesz ją spotkać.

♦ Podaj przykłady haseł reklamowych , które zostały zapożyczone z...

2
Hej ja mam książkę słowa na start 5 i ja mam to na str 170 te zadania a tekst str 169
Też tak mam.
Pisze się 1, 2, 3, 4 i 5.

Odpowiedzi

2010-03-12T17:53:42+01:00
1.Reklama- krótki tekst o charakterze perswazyjnym (nakłaniającym). Reklama zachęca do kupienia czegoś lub skorzystania usługi, oferty.

3.Są ludżmi wykształconymi, widzą codzienne problemy innych ludzi, wiedzą czego im potrzeba i w jaki sposób ich przekonać do zakupu.

Musisz napisać pełne pytania bo nie mam tej ksiązki, a pomogę...
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:59:17+01:00
REKLAMA to- informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki).



Reklama działa na ludzi tak, że po jej obejrzeniu chce się mieć reklamowany produkt.Jednak w reklamach nie mówi się całej prawdy.Wszystko tam jest ładne i dobre.Niestety naprawdę jest inaczej. W telewizji lub na plakatach padają takie hasła "Kup to" "Musisz to mieć".Zwykłe naciąganie.

Reklamy można spotkać w
-radiu
- telewizji
-internecie
-na domach(często na blokach mieszkalnych)
-w sklepach
-kinach
-teatrach
-szkołach
-muzeach
-szpitalach
-na ulicy
NO DOSŁOWNIE WSZĘDZIE!!!!!

Twórcy reklam biorą pomysły z " głowy".Zwracają uwagę na to co ludzie najchętniej kupują.Gdzie chodzą.
10 4 10