Odpowiedzi

2010-03-12T17:46:07+01:00
Ponieważ to właśnie Jezus oddał na nim swoje życie, aby wyzwolić nas od grzechu.

P.bardzooo:P
92 3 92
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T17:46:20+01:00
Ponieważ zmarł na nim Niewinny człowiek , który chciał nas uratować był Nim - Jezus .
Teraz jest dla nas ważny ponieważ Pan Jezus zrobił to zgodnie z wolą Ojca i dla nashego zbawienia.

SH = SZ .
182 4 182
2010-03-12T17:47:34+01:00
Chrystus zmarł męczęńską śmiercią na krzyżu aby odkupić nasze grzechy i 3-dnia zmartwychwstał.
95 3 95