Odpowiedzi

2010-03-12T17:59:44+01:00
Myśle że to jest piękna książka ucząca o miłości...
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:02:55+01:00
Książka pod tytułem Romeo i Julia zaciekawi każda romantyczną dusze. To moja ulubiona książka.To miłosna,ale z tragicznym skutkiem historia.Bardzo mi się podoba.Historia opowiada o dwójce ludzi którzy razem chcą pokonać przeciwności losu i nienawiść swoich rodzin do siebie. Zdaje się, że jakieś fatum ciąży nad Romeem i Julią.Nie bez podstawy poeta w prologu mówi o nich jako o "parze kochanków przez gwiazdy przeklętych".Opowieść bardzo piękna, dramat miłosny.
Zachęcam do przeczytania.
Warto ją przeczytać,wywiera wiele emocji.
12 4 12