Co to znaczy przetłumacz Co to znaczy przetłumacz Co to znaczy przetłumacz :
1.Mam name is Dominic
2. I know the English language
3. I like ice cream toffee
4. I am twelve years
5. I have two pets a cat and a golden fish
6. my mom name is Sylvia and dad Peter
7.Mam three sisters, Oliva, Julie and Zosia.
8. Wieslaw I have two grandmothers and one grandfather Danusia and Czeslaw
9. I love my family very
10. I am very happy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:03:09+01:00
1.Mam na imie Dominika
2. Znam język angielski
3. Lubie lody o smaku tofi
4. Mam dwanascie lat
5. Mam dwa zwierzątka kota i złotą rybkę
6. moja mama ma na imie Sylwia a tata Piotr
7.Mam trzy siostry Oliwie, Julie i Zosie.
8. Mam dwie babcie Wiesławe i Danusie i jednego dziadka Czesława
9. Bardzo kocham swoją rodzine
10. Jestem bardzo szczęsliwa.
2010-03-12T18:05:57+01:00
1. Mam na imię Dominika.
2. Znam język angielski.
3. Lubię lody toffi.
4. Mam 12 lat.
5. Mam dwa zwierzaki: kota i złotą rybkę.
6. Moja mama ma na imię Sylwia, a tata Piotr.
7. Mam trzy siostry: Oliwia, Julia i Zosia.
8. Mam dwie babcie i jednego dziadka: Wiesławę, Danusie i Czesława.
9. Bardzo kocham moją rodzinę.
10. Jestem bardzo szczęśliwy/a
2010-03-12T18:06:11+01:00
1. Mam na imię Dominik.
2. Znaj język angielski.
3. Lubię lody o smaku toffi.
4. Mam dwanaście lat.
5. Mam dwa zwierzęta, kota i złotą rybkę.
6. Moja mama ma na imię Sylwia, a tata Piotr.
7. Mam trzy siostry: Oliwię, Julię i Zosię.
8. (Wiesław?) Mam dwie babcie i jednego dziadka, Danusia i Czesław.
9. Bardzo kocham moja rodzinę.
10. Jestem szczęśliwa/y.

ps. zdania są źle napisane po ang.