Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T18:08:20+01:00
Hmm może tak:
- jakiś ktoś daje dla kogoś prezent i tamten się cieszy. Można to tak narysować : ten kto dostał ten prezent podskoczył, narysować mu uśmiechniętą twarz i jakies żółte promienie wokół
- albo poprostu uśmiechniętych,zadowolonych ludzi.
Narysuj tęczę deszcz pięniędzy  i wielką 4 listną koniczynę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:12:20+01:00