Odpowiedzi

2010-03-12T18:08:12+01:00
(234km : 3)*12 = 78 * 12= 936
Małpy zjadły 936 bananów.
2010-03-12T18:09:06+01:00
234/3=78

12*78=936

odp zjadły 936 bananów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:09:10+01:00
12 małp jechało 234 km pociągiem każda małpa co 3 km zjadała 1 banan . Ile małpy zjadły bananów.
234 km / 3 = 78 razy jadły banany
1 małpa zjadła więc 78 bananów
78 x 12 małp = 936 bananów
Odp. Zjadły 936 bananów