Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:09:58+01:00
Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej
to przyslowie mowi nam ze w zadnym mniejcu na Ziemii nie bedzie nam tak dobrze jak w domu wraz z rodzina i przyjaciolmi
2010-03-12T18:10:49+01:00
Możesz napisać, że w domu masz rodzinę i czujesz ciepło rodzinne.
we własnym domu masz swój pokój, swoje miejsce żeby się wyciszyć, zrelaksować.
możesz czuć się swobodnie, a w niektórych miejscach tak nie jest .