Odpowiedzi

2010-03-12T18:10:35+01:00
Ogłoszenie
Szukam chetnych do sprzatania....
Cena za godzine 15 zł
chetnych prosze o zadzwonienie pod numer **************
ksenia
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • OnA7
  • Początkujący
2010-03-12T18:23:09+01:00
Mój pokój to mój raj na ziemi. W nim mogę się odprężyć i zrelaksować. W pokoju panuje spokój. Jest to przyczyną jasnych i ciepłych kolorów jesieni, które tak uwielbiam. Na meblach stoją moje ukochane pamiątki z wycieczek oraz najbliższe mi przedmioty. Przy ścianie stoi duże, miękkie łóżko. To ono sprawia, że rano mam tak wspaniały humor. Na środku pokoju leży okrągły, ciepły i puchaty dywan. Kocham mój pokój.



mam nadzieje że pomogłam ale radziłabym jeszcze coś dopisać od siebie ... xd
6 3 6