Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:13:08+01:00
Instrumenty strunowe:
-smyczkowe : skrzypce, altówka, wiolonczela, kontrabas
-szarpane : gitara, harfa, mandolina, bandżo, bałałajka, bandura
-klawiszowe : pianino, fortepian, klawesyn, klawikord

Instrumenty dęte :
-drewniane : flet, obój, klarnet, fagot, saksofon
-blaszane : trąbka, kornet, puzon, róg, tuba
-klawiszowe - akordeon, filcharmonia, organy

Instrumenty perkusyjne :
- o określonej wys dźwięku : kotły, dzwony, wibrafon, ksylofon, czelesta, cymbały
- o nieokreślonej wys dźwięku : bęben, werbel, gong, talerze, trójkąt, kastaniety, tamburyn, grzechotka, marakasy
2 5 2
2010-03-12T18:21:26+01:00
Dęte: flet podłużny, flet poprzeczny, obój, klarnet, fagot, saksofon, trąbka, róg, puzon, tuba.

Smyczkowe: skrzypce, wiolonczela, kontrabas.

Strunowe: rebec, gitara klasyczna, harfa, lutnia, mandolina,banjo.

Perkusyjne: marimba, dzwonki, dzwony rurowe, kocioł, tamburyn, kastaniety, talerze, trójkąt.
2 3 2