Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:15:06+01:00
Justyna Kowalczyk - Nasza mistrzyni
każdego w sporcie dzisiaj przyskrzyni!
To jest klasa, polska siła,
nawet Marit Bjoergen pobiła.
Każdy bieg cała Polska ogląda,
gdy Justyna biegnie i w tył za rywalkami spogląda.
1 5 1
2010-03-12T18:19:18+01:00
Nasz Justyna na nartach śmiga
nie zawża na grypy i z wiatrem dźwiga.
Jest jej niegroźna żadna choroba,
gdyż Justy odporność każdemu się podoba!
Wszyscy zazdroszczą pięknej kobiecie
Tylu osiągnięć, o których wiecie!
Złote madale na dłuższe trasy,
a później może kupować frykasy!
W lecie biedaczka na nartach się nie wzniesie,
lecz za to pobiega sobie po lesie.
Zostać taką zuch dziewczyną, jak nasza Justyna
marzy dziś każda kobieca rodzina!
3 3 3