Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-12T18:22:19+01:00
ZA sto lat nikt o mnie nie bedzie pamiętał. Ludzie gdy bedą niszczyc tak ten świat to bedz same bijatyki na ulicach i bieda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:24:15+01:00
Na pewno ludzie za sto lat bedą troche inni niż teraz. wpływ na to bedą miały nowinki techniczne i inne rzeczy wymyslone przez człowieka. będą bardziej zmęczeni niż teraz. ich układ odpornościowy bedzie mniej wytrzymały na choroby.

sytuacja: nauczyciel bedzie kazał uczniom wyciągnąć laptopy i wejść na wskazana strone. myśle że nie bedzie ksiązek, a uczniowie beda uczyć sie na komputerach.
1 5 1