Odpowiedzi

2010-03-12T18:26:00+01:00
X - liczba pięciozłotówek

14x + 5x = 323
x = 17

7 * 17 - 119

Odp. Ma 17 pięciozłotówek i 119 dwuzłotówek.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:36:59+01:00
5x - wartość pięciozłotówek
7*2x - wartoć dwuzłotówek
5x+7*2x=323zł
5x+14x=323zł
19x=323
x=17

5x = 5*17= 85
85/5=17 - ilość pięciozłotówek

7*2x = 7*2*17=238 zł
238/2=119 - ilość dwuzłotówek

spr.
(17*5)+(119*2)= 85+238=323zł

Odp. Apolonia ma 119 dwuzłotówek i 17 pięciozłotówek.


:) Mam nadzieję że pomogłam , Pozdrawiam :)
ps. Możesz sie zgłosić do pracy domowej :) Dostaniesz 5 ;]
2 5 2