Odpowiedzi

2010-03-12T21:08:10+01:00
Bydgoszcz, 12.03.2010r.

Droga Asiu!
Chciałam Ci opowiedzieć o mojej nowej koleżance z gimnazjum, która nazywa się Nicole.



Tak zacznij, a pomyślę nad dalszą częścią. ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T21:11:58+01:00
Droga Agnieszko,
Dawno u nas nie byłaś! Co tam u Ciebie i u cioci?
Niedawno przeniosłam się do innego gimnazjum. Myślałam, że nikt mnie tam nie zaakceptuje, ale na szczęście poznałam Marysię. Marysia jest bardzo życzliwa, uśmiechnięta i zawsze skora do pomocy. Ma brązowe oczy i włosy. Interesuje się muzyką, podobnie jak ja. Ostatnio odkryłam swoją nową pasję właśnie wraz z nową przyjaciółką. Razem z Marysią byłyśmy na warsztatach Decoupage`u. Było wspaniale! Ja robiłam to pierwszy raz, ale Marysia była już kilka razy na zajęciach i pomogła mi tworzyć prawdziwe dzieło sztuki (według mojej mamy).
Mam nadzieję, że szybko odpiszesz i przyjedziesz do nas. Może też poznasz Marysię? Pozdrawiam serdecznie, Twoja kuzynka ....
19 4 19