Odpowiedzi

2010-03-12T21:36:28+01:00
No bo jak obówie fryzjera jest otwartwe tzn klapki czy sandały to ścinane włosy lecą na nogi między palce a jak zamknięte to wystarczy tylko strzepać z buta...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T22:18:21+01:00
Otóż wiadomo że fryzjer caly czas stoi wiec ma wieksze ryzyko zachorowania na żylaki, opuchnięcia itp oraz inne choroby nog dlatego ważne jest aby nosił buty na niskim obcasie poniewaz te na wysokim moga spowodowac choroby zarazem nóg jak i kręgosłupa