Odpowiedzi

2010-03-12T18:41:39+01:00
Moim zdaniem, najgłubszą książka w gimnazjum do przeczytania jest powieść henryka sienkiewicz pod tytułem ,,Krzyżacy". ta powieść wogóle nie jest do niczego potrzebna.
po pierwsz jest nudna i gruba i nikt nie chce jej czytać.
po drugie ciekawią się nia tylko uczniowie którzy lubią historie. a w szkole nie jest ich dużo.
Uważam że tę lekturę powinno sie wyrzucić z tej listy




napisz ile miało być zdań
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:54:21+01:00
Moim zdaniem nie wszystkie lektury z listy lektur szkolnych możemy czytać.
Jako pierwszym argumentem posłużę się starymi książkami. Były one pisane kilkadziesiąt lat temu jak np. "Zemsta" A. Fredry. Język w tych książkach jest bardzo trudny do zrozumienia. Przytoczę jeszcze jeden argument. Otórz chodzi o grubości książek. Im lektura jest grubsza, tym gorzej nam się ją czyta.
Wyżej wymienione argumenty dowodzą, że nie możemy czytać książek grubych i dość starych. Lepiej, żeby były krótkie i związane ze współczesnością.

proszę bardzo xD