Odpowiedzi

2010-03-12T18:41:24+01:00
Madryt, ponieważ są tam wspaniałe kolekcje muzealne należące do najważniejszych zabytków w Europie i świecie.
Mazury, dlatego że rzadko się spotyka żeby na małym obszarze było aż tak dużo jezior.
Oświęcim, bo myślę, że każdy człowiek powinien zobaczyć jak się czuli ludzie przebywający w obozie koncentracyjnym.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:43:49+01:00
Najbardziej chciałbym zwiedzić Barcelonę.Barcelona znajduje się na wschodzie Hiszpanii nad Morzem Śródziemnym.Chciałbym odwiedzić to miejsce ponieważ jest bardzo piękne.
Znajduje się w nim wiele zabytków takich jak m.i.n. Sagrada Familia , barceloński port , Plac Hiszpański , Muzeum sztuki.
Również chciałbym odwiedzić piłkarski stadion Camp Nou Barcelony.Jest jednym z największych stadionów świata.
Myślę , że kiedyś odwiedzę te wspaniałe miasto ?

To wystarczy ?
1 5 1