Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:41:49+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców Gdańska na Święto czekolady, które odbędzie się dnia 21 marca 2010 roku o godzinie 15:00 w restauracji przy ul. Przemysłowej 3/12.

prezydent miasta
8 4 8
2010-03-12T18:42:20+01:00
Władze miasta mają zaszczyt zaprosić wszystkich mieszkańców na święto czekolady które odbedzie się 15 kwietnia o godz.15 w miejscowym domu strażaka. gwarantowany poczęstunek. dla każdego niespodzianka.
władze miasta
2 5 2
2010-03-12T18:44:14+01:00
Zaproszenie 12.03.2010

Zapraszam wszystkich mieszkańców na święto czekolady które odbędzie się 20 kwietnia 2010r.Przy Hali Sportowej o godzinie 13.00 w Warszawie

(twój podpis)
2 5 2