Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:48:01+01:00
Urugwaj to państwo we wschodniej części Ameryki Południowej, nad Oceanem Atlantyckim. Graniczy z Argentyną i Brazylią. Powierzchnia 177,4 tys. km2.

Ludność
3,4 mln mieszkańców .
Przyrost naturalny: 0,47%. S
kład etniczny: Hiszpanie i Włosi (86%), Metysi (3%), Mulaci (1%).

Warunki naturalne
Powierzchnia nizinna, porośnięta roślinnością sawannową (campos) i stepową (pampa). Na północy fragment Wyżyny Brazylijskiej. Najwyższy szczyt Cerro Catedral, 513 m n.p.m.
2010-03-12T18:48:36+01:00
Urugwaj , miasto znajdujące się w Ameryce południowej.Stolicą Urugwaju jest Montevideo.Ludność posłguje się językiem hiszpańskim.Urugwaj leży nad Oceanem Atlantyckim , oraz graczniczy z Brazylią i Argentyną.
1 5 1
2010-03-12T19:48:32+01:00
Urugwaj , miasto położone w Ameryce południowej.Tamtejsza ludnośc posługuje się językiem hiszpańskim.Urugwaj graczniczy z Brazylią i Argentyną .Stolicą Urugwaju jest (Montevideo)