Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:50:05+01:00
Reklamy bardzo denerwują ludzi. Kiedy nadchodzi ciekawa chwila w filmie - pojawia się reklama. Wtedy mówię - "Al te reklamy są głupie!". Lecz dla sklepów , firm marketingowych itd. reklamy są bardzo ważne , ponieważ bez nich nie mogli by się zareklamować.
4 3 4
2010-03-12T18:52:53+01:00
Reklama jest potrzebna do zachęcania ludzi.Dzięki reklamie ludzie dowiadują się i przekonują do danego przedmiotu.Reklama jest też niekorzystna np. kiedy prudukt okarze się zbędny i zepsuty.
3 3 3
2010-03-12T19:16:33+01:00
Moim zdaniem tak, ponieważ ludzie by nie zarabiali.Lecz w jakiś sposób to jest złe dlatego , że ludzie nakłaniają ludzi do kupienia niepotrzebnych rzecz np. eXtra bluski w której i tak nie będziemy chodzic.
4 3 4