-Podaj tytuł Twojego ulubionego filmu lub sztuki teatralnej.
Dlaczego właśnie ten film lub tę sztukę lubisz najbardziej?
- Z którym bohaterem filmowym lub teatralnym utożsamiasz się najbardziej? Uzasadnij swoją wypowiedź.

na jedną stronę A3

2

Odpowiedzi

2010-03-12T18:57:32+01:00
To ma byc twoje zdanie ja teraz podam PRZYKŁADOWE nazwy :
Moją ulubioną sztuką/filmem jest np. KILL BILL ;-0
Lubię tę sztukę/film, ponieważ (obejrzyj i napisz np. jak zabiła billa albo jak spotkała córeczke no wiesz ze to wzruszajace hehe xD)
Mozesz napisac ze utożsamiasz/jestes podobna do tej co grała główna role (nie pamietam jak sie nazywa) bo była pomysłowa, zdolna, bohaterska i działająca z rozmachem itd...

P.S. TO NIE MÓJ ULUBIONY FILMA ALE TRUDNO ;-0
Myślę ze pomogłam pamietaj zeby to troche rozwinąc !!!
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T18:58:40+01:00
Moim ulubionym filmem jest ,,M jak miłość,,.
Bardzo go uwielbiam ponieważ pokazuje ludzkie problemy i słabości. Jest to film który wiele może nauczyć. Jak poradzić sobie ze słabościami, odróżniać zło od dobra. Moją ulubioną postacią w tym filmie jest Barbara Mostowiak. Jest to kobieta bardzo mądra i wyrozumiała. Choć czasami jest marudą to i tak jest wspaniałą osobą. Stara się pomagać innym ludziom którzy zboczyli z drogi. Oprócz tych wszystkich zalet są również wady. Jednak uważam że jest to kobieta godna do naśladowania. Każdy człowiek popełnia błędy ale nie każdy potrafi się do tego przyznać. Basia jest właśnie tą osobą która potrafi się przyznać do błędu. I za to właśnie ją podziwiam.
9 3 9